Så j*vla less....

Idag känner jag mig så himla less, uppgiven och stressad...blää... hatar såna dagar!! Känns som man inte har nån kontroll över nått och sånt gillar jag INTE!!
Känner mig bara j*vligt irriterad över precis allt...
Blir så less på personer som tror att allt hela tiden ska va serverat på silver fat, livet fungerar inte så och man måste faktiskt ta eget ansvar. Fast på nått sätt så verkar de inte spela någon roll vart man är, det kommer alltid finnas dom som vill slippa undan och låta alla andra göra skitgörat.


Kommentarer
Postat av: Karolin

Stor kram på dig gumman!

2011-08-25 @ 10:42:25
URL: http://litenjamtlanning.blogspot.se
Postat av: Annicka

Håller med dig gumman, ibland får jag också såna dagar när jag tänker sådär och då vill jag bara kräkas på folk och att dom låter mig vara! vill inte ha med dom att göra ha ha. Men som tur är går det ju över och blir bättre dagar :-) KRAM

2011-08-25 @ 13:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0