Dag 13 – Den här veckan

Hittills den här veckan har jag klarat av skolans föreläsningar, så nu är jag fri och ledig ända tills tisdag nästa vecka, det kallar jag NICE! Himla soft att bara ha skola måndag och tisdag den här veckan. Sånt gillas.

Resten av veckan då...idag är det Onsdag och just nu sitter jag med beslutssvårigheter om vad de ska bli till middag ikväll, valet står mellan champinjon- och baconpaj eller skinka- och broccolipaj. Vilka problem man sitter med egentligen.. haha Ja ja, hinner klura lite mer på det. Annars är det träning som står på schemat, har sen träning ikväll, gillar inte, 20.30-22. Brukar ju gå och sova vid 22. Men Februarimånad kan man nog stå ut och hoppas på en bättre tid sen.

Imorron är det Torsdag, då har jag också träning, ska klura ut nån middag tills dess också, får se vad de blir för spännande. Vad dagen har att erbjuda vet jag inte ännu, återstår att se.  Sen är det ju Fredag och helg, och då har jag inget alls inplanerat faktiskt. Eller ja eventuellt ska jag till Sofie på Lördag för middag, film och chill. Sen på Söndag håller jag alla tummar jag har för att de blir innebandy. Var så länge sen jag var iväg nu, har haft fotbollsträning innan så jag har inte haft någon ork.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0