Dag 15 – Mina drömmar

Det känns som att de klassiska och traditionella drömmarna man har är att skaffa en egen liten familj, hitta ett bra och välbetalt jobb osv osv osv... Det känns som realistiska drömmar som man faktiskt har chansen att uppnå, precis som mina drömmar att åka till Alperna och åka skidor eller att se en Manchester United match på hemmaarenan Old Trafford.

Såklart drömmer jag även om att vinna mer än 25 kr på Triss, hade verkligen inte tackat nej till att få komma till Nyhetsmorgon på TV4 och skrapa fram en större vinst. Eller att provköra en riktigt flashig dyr bil i ett land med vackra vyer. Eller varför inte kommer på en riktigt smart och finurlig produkt/tjänst som alla bara måste ha och på det sättet kunna tjäna massa pengar.
Fast största drömmen vore kanske att hitta botemedel till alla hemska och fruktansvärda sjukdomar som cancer, AIDS, och alzheimers, eller att få alla att sluta kriga och få världsfred.

Hm.. skönhetsmissvarning där eller. ;)


Kommentarer
Postat av: malin

Jaa tänk om man kunde få bli rik!! :)

Tror inte jag har svarat på din senaste kommentar..

Vad mysigt med husvagn, har aldrig bott i en sån på vintern men kan tänka mig att det är jätte mysigt! :)

Ja vi måste absolut höras när vi båda är där nästa gång, så vi kan ses, var ju jätte länge sen sist!! :)

Fredrics föräldrar har stuga på Önrun (?), hans syster i spökbyn och hans farbror i bakvattnet! :)



Kramar

2011-02-17 @ 11:45:34
URL: http://ariiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0