Halv tussig

....ingen bra dag de här, vaknade imorse med lite små ont i halsen. Åkte upp till skolan iaf, har ju trots allt bara två lektioner i veckan så då kan man gott åka dit. Föreläsning på förmiddagen och sen nån övning på eftermiddagen. Drog till Kupolen strax före två för att fika med Sofie, Johanna och Caroline. Caroline fick sin födelsedagspresent, sen hade vi första parkett när polisen kom och plocka in en grabb som vi tror hade snattat. Haha, lite action såhär en tisdag eftermiddag.
Nu när jag kom hem hade jag nästan känslan av att jag hade feber, halsen känns inge bättre heller. =/ Vill inte bli sjuk! Har varken tid eller lust med sånt.

Tror jag ska göra en kopp te och kika på Halv åtta hos mig om en stund. Sen är det Sofias änglar, känns som tisdagskvällen är räddad.


Kommentarer
Postat av: Karolin

Huvva då! Inte bra å va tussig! Bamsekram till dig, hoppas du piggnar till snabbt!

2011-02-08 @ 21:33:56
URL: http://Litenjamtlanning.blogspot.com
Postat av: Caroline

TACK IGEN!!! är jättetacksam :D:D:D hoppas förskylningen blir bättre!! <3

2011-02-10 @ 17:21:26
URL: http://returntosender.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0