Kikar runt lite på nätet....

Chattar med Jannike på fejjan och sitter och kikar runt lite på nätet, vaknade med huvudvärk imorse så läsa i skolböckerna som det var tänkt har det inte blivit mycket av. =/
Men det är ju inte helt fel att kika runt på nätet, läsa lite bloggar osv. Just nu sitter jag och kikar på lite kläder, bland annat från Mandeldesign. Vore roligt att shoppa, även om lusten inte ligger på till 100 % just nu, men det beror väl främst på att man känner sig som en stor tjock valross för tillfälligt. Brukar få den känslan när jag är småkrasslig och när jag dessutom inte kan träna gör det ju inte saken bättre direkt.

Har iaf bokat in en middag på torsdag nästa vecka med världens bästa vän Jannike! =)
Har man nått roligt att se framemot efter att man varit hos tandläkaren.

Nä dags att hoppa ur mjukisbyxorna nu och dra sig upp till Plus en snabbis innan Åke kommer hem. Ta ut pengar och se om jag iaf kan hitta nått snyggt nagellack. Det kan man ju trots allt shoppa fast man känner sig som en valross. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0