Kura innedag...

Inte alls pigg igår, vet inte om det känns så mycket bättre idag heller, dock sovit ganska bra, men hatar dagar när man vaknar med huvudvärk. Hela dagen blir verkligen förstörd då. Nu verkar det iaf ha gett med sig litegrann. Men har fortfarande ont i halsen och kroppen känns inte alls nå pigg. Sjuk är något som jag varken vill vara heller har tid med. Idag är det jätte fint väder ute och jag har tillbringat dagen i soffan. Tur de är VM i alpint så man har kunnat kolla på de nu på förmiddagen. Dåligt med svenska framgångar, men vad jag gillar när det kommer en outsider och tar hem segern. =) Heja Italien och Christof Innerhofer =)
Snacka om att toppa formen lagom till VM, killen har aldrig vunnit en super-G tävling i världscupen och idag står han där som världsmästare. Sånt är roligt. Tycker det är lite tråkigt när alla förhandstippade favoriter vinner. Så det var en bra start på VM i mina ögon!


Christof Innerhofer - VM-guld i Super G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0