Riktig helg...

Fredag och nu gör jag helg på riktigt. Dagen har bestått av att försöka få ihop seminarieuppgiften som ska vara klar nästa vecka. Lättare sagt än gjort att leta efter LED-lamps leverantörer på nätet, det mesta man hittar är ju bara återförsäljare. Men hitta på några som jag skickat mail till så nu hoppas jag att dom är snälla och vill svara på mina frågor. För övrigt ska vi även gå runt och intervjua butikschefer i olika butiker, tycker inte om sånt, dessutom har dom aldrig tid eller vill inte prata om sånt som vi frågar efter. Vilket man kan förstå, för det är ju trots allt ganska mycket hemligheter och konkurrensfördelar som de kanske inte vill dela med sig av. Så det känns lite små drygt att vi ska gå runt och fråga faktiskt. Men men, bara att bita ihop och se glad ut. 

Ikväll ska vi ut och äta på restaurang. Ska bli jätte mysigt. Det finns dock inte så mycket roliga matställen här i Avesta, så man saknar faktiskt Östersund, för vi har ju faktiskt ett bra restaurangutbud där. Men ikväll är vi inte i Östersund så The Kings Arms får det bli.





Vad ska folk hitta på i helgen då?


Kommentarer
Postat av: Lena

men kom hit och ät då!:D eller ännu bättre flytta lite närmare mig!!!

2011-02-19 @ 23:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0