Virus i nacken?

Måste ju ha fått nå j*vla virus som spökar i nacken, den har varit konstig, spänd, öm sen i måndags. Men det är bara på den vänstra sidan, hur nu de kan komma sig.. ja ja... hoppas de går över snart iaf.
Hade bokat in ett Bodypump pass imorron klockan 7.15 det fick jag tråkigt nog boka av. =(
Men jag hoppas det har gett med sig tills nästa vecka då jag bokade in Core istället. Aldrig varit på det tidigare så det ska bli kul att testa. Någon annan som gjort kanske??

Ikväll blir det en lugn hemma kväll... vi ska mysa, kolla på tv och äta vaniljmunk och dricka te. Ja man får faktiskt unna sig sånt när man har ont i nacken tycker jag. Dessutom är det ju premiär för Lyxfällan ikväll =)

Man blir ju brydd av att se hur dålig koll folk har på sin ekonomi Och hur man bara kan fortsätta handla fast pengarna är slut. Varför vill man ens sätta sig i den situationen? Sen står vissa där och blir arga när dom måste sälja sina saker, men vad f*n ni har ju själva satt er i den sitsen, ingen annan har gjort det åt er!
Ja det blir spännande att se kvällens avsnitt faktiskt.



Kommentarer
Postat av: Lena

Kom hem och få massage av mamma då!:) och core är jätte roligt! Lite svårt i början men roligt när man lärt sig det!:)

2011-02-24 @ 20:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0