2011

Jahapp, 2011 är här, blir spännande att se vad det året kommer att ha för spännande med sig. Många verkar skriva på sina bloggar vad dom gjort under året som varit, jag försökte göra samma sak, men gav upp, ska sanningen fram så kommer jag verkligen inte ihåg vad jag gjorde förra året =/ Är de ålderstecken tro?? haha, nä så illa är det kanske inte. Men skriva månad för månad vad jag gjort, inte kommer väl jag ihåg om jag gjorde nått speciellt i Mars förra året? Jag gav helt enkelt upp de.

För någon timme sen kom jag hem från Bakvattnet, åkte upp dit i går eftermiddag. Så en liten skotertur blev de ner på sjön faktiskt innan jag åkte hem till Lit igen. Imorron väntar jobb, skulle jobba kväll men de blir en heldag istället, från 7.30-20.
Så ikväll blir de väl till att göra ett riktigt ryck med skoluppgiften som ska va inne på torsdag, som jag dessutom knappt har börjat på. =(

Nyårsafton tillbringade jag i stan tillsammans med Annicka, Åke, Emil, Jannike och Jocke. =) Blev faktiskt riktigt nöjd med kvällen, middag, sing star, spel, surr, skratt och skumpa. =) Kan inte bli bättre!

Nyårsafton







Från oss alla till er alla ett riktigt gott nytt år 2011 !


Kommentarer
Postat av: Caroline

hihi ska jag vara ärlig så kommer jag inte heller så mycket av det förra året ;)

bara från P&L och framåt hihi :D



Gott nytt år snygging!!

2011-01-02 @ 18:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0