Plugga...?

Tror jag aldrig någonsin har varit så här oinspirerad att plugga till en tenta. Känns som jag inte fått något gjort alls idag. Igår hade vi frågestund...45 min tog de för läraren att förklara första räkneuppgiften. De va dock inte de värsta, väl på skolan började vi prata om anmälningen till tentan... F*N! Jag hade helt glömt bort att anmäla mig, vilket gör att jag kanske inte får skriva tentan imorron. =/
Jag ska iaf göra chansa och åka upp till skolan och prata med nån Anita och se om jag inte kan få skriva den ändå. Men motivationen att sätta sig ner och plugga igår försvann helt och har inte riktigt velat infinna sig till 100%idag heller =(

Igår när jag kom hem var jag inte på det bästa humöret kanske, vilket inte Åke heller var efter en dag på jobbet. Blev pizza till middag och sen hade Åke sett att Änglagård 3 hade sin sista dag på bion. Så istället för plugg igår blev de bio. Men vad gjorde de, filmen var helt klart värd att se. =) Kritikerna som sagt att filmen inte var bra kan ju gå och slänga sig i väggen, den var minst lika bra som de två tidigare. =)




Nu ska jag göra ett sista ryck med instuderingsfrågorna.
Håll tummarna för mig imorron så jag får skriva tentan!
Ha en trevlig Onsdagkväll!


Kommentarer
Postat av: Caroline

hihih gott med pizza juh ;)

själv har jag i princip inte pluggat alls igår. la ner 15 min max. så motiverad är jag (Y) fy fasiken vad klockan är lite..!?! har aldrig varit upp så är tidigt :P

hoppas du får göra tentan !!



puss

2011-01-20 @ 08:02:06
URL: http://returntosender.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0