Solokvist

Varit solokvist idag, Åke har varit och hjälpt sin bror med dragracebilen, och jag har varit hemma och kikat på skidor, skidskytte och handlat födelsedagspresent till Tilde som fyller 2 år imorron. Stora tjejen! =)
Bra svensk dag i skidspåren idag, tvåa och fyra i 15 km för herrarna och i skidskytten tog damerna andra platsen i stafetten och Ferry blev tvåa i masstarten. =)
Sen har jag ju pysslat ihop ett födelsedagskort till busan också. =) Lägger ut bild på den senare.

Orkar verkligen inte laga nån mat idag, kanske för att jag inte är så hungrig, vilket beror på att jag köpte en STOR godispåse. INTE bra, men kunde inte skicka Åke för att handla heller. Han är perfekt att skicka iväg på sådana uppdrag, han äter nämligen inte godis själv, vilket gör att de blir en liten påse för typ 12.50 istället för mina jätte påsar som landar på minst de dubbla. haha

Usch, får nästan dåligt samvete när trots allt jag är lite små sugen på kebab. Men får väl ta de här som en rejäl syndar helg för på måndag blir de nya tag!!
Känner mig motiverad att börja ta tag i träning och mat till veckan. =) Dessutom är jag jätte sugen att prova att laga någon ny maträtt. (dock inte idag.. haha)
Min klasskompis Cicci har lagt ut många GI-recept på sin blogg. Och några ser verkligen jätte goda ut, så jag ska nog prova nån av dom i veckan. =)


Ikväll blir de en lugn kväll. Vi hyrde film igår, men kollade bara på en. Så ikväll tänkte vi se den andra, SALT. Någon som har sett den ? Med Angelina Jolie.




Kommentarer
Postat av: Cissi

Tycker jag att du ska :)

2011-01-22 @ 20:25:19
URL: http://ihuntalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0