Softisdag....

Haft en riktigt soft dag idag... åkte och jobbade vid 8 och väl på jobbet visade det sig att jag slutade kl 11 och inte klockan 14 som jag hade skrivit upp. Kan dock bli lite irriterad över schema ändringar som man inte får reda på. Ja ja...så kan de va och tur var de väl att ja hade kortdag och inte skulle jobba till 18.20. Vi fick nämligen fint besök av Elin som hade vägarna förbi. Väldigt roligt att se henne igen eftersom det var sjukt länge sen. Blev en sväng runt på stan för att visa upp "stora" Avesta och därefter middag på Kingen. Vi hade tänkt gå till Köket i Gränden eftersom det trots allt är typ Avestas finaste restaurang, men där var de stängt =( 
Men nu får Elin en anledning att komma tillbax ner ;-)

Imorron är jag ledig och hoppas på en solig dag utan blåst. Ska handla present till lille Zack som blir stor kille och fyller 1 år. Sen funderar jag faktiskt på att dra till Viggsjön för att sola och bada =) 

Årets sommarmåste
• Bada i Hårkan - CHECK!! 
• Plugga till omtentan i Bransch- och företagsanalys
• Åka på semester
• Göra ett tredje (tredjegången gillt??) försök med 6 veckors utmaningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0