Träningsdag

Idag drog äntligen fotbollsträningen igång igen. =) Blev en hel dag uppe på Klockis och jag kommer förmodligen ha träningsvärk imorron. Fast ja gillart ändå på nå sätt...träningsvärk kan faktiskt vara skönt ibland.

Ikväll blir de party med sällskapsspel och sällskapsdricka med Elina, Elin, Sofie, Jennifer (någon fler?) från laget. Blir nog en trevlig kväll och min snälla Emil köpte en flarra rose till mig, den tackar jag för!! =)
Dock i valet och kvalet vilka kläder man ska ha...varför är det alltid så? Man har trots allt hur mycket kläder som helst men aldrig nått att ha på sig. =/ Världsproblem?

Ha en fin kväll allesammans!! Kram//M



Skål på er!!
Bild: Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0