Dra för gardinerna...

Min lediga tisdag och den ska tillbringas inne med komplettering i vetenskaplig metod. Och ute skiner solen och de känns som man bara vill dra för gardinerna och slippa se den blå himlen och solen som lyser på gula huset mitt emot. En hemsk tanke när solen och värmen äntligen kommer igen. Ja ja.. jag klarade iaf min omtenta i vetenskapligmetod förra veckan. Känns väldigt skönt!! Bara kompletteringen kvar som känns j*vligt dyg. Men jag ska göra klart den idag så jag kan ta lite sommarlov sen, innan de är dags att börja plugga inför omtentan i Bransch- och företagsanalys som kommer i höst.


Vad gör alla andra en solig dag som denna?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du!

Själv ska man jobba, vad annars det är ju fint väder. Mest troligt regnar det i mon bara för att jag är ledig :/

2011-06-28 @ 21:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0