Ett helt år kvar till nästa gång...

Midsommar är över för i år och jag tycker vi har haft en riktigt bra midsommar här hos oss. =) Solen har lyst med sitt fina sällskap och hållit regnet borta. Det tackar vi för!
Igår var vi på grillparty hos Johanna och Mats. En mycket trevlig kväll där vi fick inviga både kubbspelet och sällskapsspelet och som sedan avslutades nere på krogen. Jag fick höra att jag var vacker och blev även bortlovad för giftemål till hon som sa de. haha Tack Åke för att du lovar bort mig sådär. =P

Nu är vi hemma igen och inväntar att Emil ska komma så vi kan äta middag =) Pizza blir de ikväll efter en helg med bara grillning. Tanken var att vi skulle grilla även ikväll, men latmasken har krypit in i både mig och Åke så då blir de pizza istället...haha

Bilder från midsommarfesten i Fredags hos Åkes jobbarkompis och från grillpartyt hos Johanna i Lördags.




SKÅL!!



Lite allt möjligt hamnade i grillen under kvällens gång.... bland annat en stol, en hel del ölbrukar, och ett grillgaller.


Kubbpremiär hemma hos Johanna och Mats i lördags.
Killarna mot tjejerna något som sedan fortsatte under kvällens gång, grabbarna vann i kubb och vi dängde skiten ur dom i spelet Med vilda gester.




Åke och Jonas vann...


Vi byggde även lite korthus, vilket var sjukt länge sen jag gjorde.
Tråkigt nog tog korten slut så vi kunde inte fortsätta försöka slå varandra i antalet våningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0