Första arbetsdagen - check

Nu är första arbetsdagen avklarad och det har faktiskt gått väldigt bra. =) Säger bara att vinsortimentet är en djungel och jag är glad om jag kan rekommendera och komma ihåg några av dom när sommaren är slut. Haha. ;) Jag har verkligen sjukt dålig koll på viner vill jag lova, men de kanske ändras med tiden. Har hittat en hel del viner idag med en fina etiketter som jag funderar på att prova nån gång i framtiden =)
Imorron ska jag lära mig kassan, blir spännande att se hur det går. =)

Sen ere match...seriefinal!!! =D


Kommentarer
Postat av: sara

alkohol och match är väl inte en ekvation som går ihop?

2011-06-16 @ 16:03:59
URL: http://saranathanaelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0