Glader

Vad skumt de känns att gå hemma och inte ha nått att göra...hade varit perfekt att kunna tvätta, men tvättstugan var fullbokad så de får bli på fredag istället.

Känner mig dessutom så himla glad idag... äntligen har min fina vän Pernilla och hennes Mattias fått sin lille som vi väntat på så länge. Känner att jag bara vill springa upp och handla lite "gröt"..men tänkte nog lugna mig lite tills vi ser när vi ska planera in en tur dit för att träffa nytillskottet. =)
Roligt som sagt och de gjorde min kväll igår när jag fick höra att dom hade fått..=) Det andra som gjorde min kväll igår var att min syster gick vinnande ur "kusinduellen" som spelades hemma igår. Hennes Ope mötte vår kusin Saras Häggenås och Ope vann med 4-1.

Vaknade imorse och hade så himla ont nedan för revbenet, förmodligen från matchen igår när en tjej körde in sin armbåge där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0