Halsont och takdropp

I helgen åkte jag på halsont och det känns som att det är någon förskylning på gång i kroppen. =(
Trodde ju att sex veckors förskylning i vintras gjorde att jag skulle klara mig det här året ut iaf. Jag hatar verkligen att vara förskyld på sommaren. Men men..vitlök och annat tok ska väl förhoppningsvis råda bot på de.

I helgen var vi bjudna på 50-årsfest i Östersund, det var dags för mina kusiners pappa att ta steget över femtiosträcket. Men en viktig div 3 match och massa bilmekande satte stopp för en resa upp. Men dom verkade ha haft roligt iaf =)
Matchen slutade förövrigt 0-0 och ADFK är fortfarande serieledare i trean =) Skogsbo har seriefinal mot Ornäs på torsdag, en super viktigt och rolig match som jag SKA vara frisk till!

Nu ska jag nog sätta och ner och pyssla lite kort...nått roligt lär man väl hitta på när man är småförskyld.


Bild från festen och jag har världens snyggaste kusiner och syster! ♥
(bilden tog jag från min kusin Saras blogg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0