No breaks and no rest

Idag har det verkligen varit fullt upp hela dagen, inte konstigt att huvudvärken tränger sig på och man känner sig helt tom i skallen. Startade dagen med att skriva omtenta i vetenskaplig metod, det kändes faktiskt ganska bra när jag gick därifrån. Kommer bli j*vligt sur om ja inte får godkänt nu. Direkt till jobbet där det som tur var faktiskt var väldigt lugnt, så mina snälla arbetskamrater lät mig äta lunch innan ja skulle börja jobba. Inte så bra att ge kunderna en avhyvling pga att jag har lågt blodsocker. Åke vet hur det är iaf. Hemska sambo. =P

Jobbade hela eftermiddagen och sen skynda hem och slänga i sig lite kräm med mjölk. Därefter att ta cykeln upp till Vallen för att kika när ADFK spela mot Dala-Järna. Fick fint sällskap att Frida som även bjöd på kaffe. GULD VÄRD!! ♥
Hanna rädda en poäng precis i slutsekunderna. =) Skönt med en pinne iaf.
På onsdag är de match igen och jag ska va en riktig superhejare och heja fram SAIF till förhoppningsvis en vinst =)

Imorron skulle jag ha min lediga dag var det tänkt... men massor av varor på jobbet gör att jag ska upp och jobba en sväng iaf.. PENGAR PENGAR!! Hellre jobb en att sitta hemma och skriva på mitt kompliteringsarbete som ska va klart nån gång i framtiden. De får bli en annan dag... ska försöka att sluta senast 13 imorron så hinner man kanske fixa lite innan träningen.

Fullt upp som sagt, men de gillar jag. Fick reda på idag att jag får ledigt min efterlängtade lördag den 9 juli =) WIHOO jag får åka hem och delta på min fina mammas 50-årsfest!! =D


Nu ska jag göra som Trötter och gå och krypa ner i min sköna säng. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0