Plugga plugga....bläää

Suckar bara över tanken att sätta sig ner och plugga, det är så fruktansvärt tråkigt så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. hittar bara på en massa ursäkter för att slippa. Men omtentan är ju på måndag så jag vet ju vad jag kommer tillbringa helgen med...att läsa i boken om vetenskaplig metod. Skjut mig snälla, så känns det! Dessutom sker det bara massa roligt i helgen också.. BAJS säger jag som inte komma kunna delta i nått av det. =(

Planerna att plugga såg rätt ljusa ut tills igår när det visade sig att grabbarna inte kunde åka till Sundsvall på race, för att vi saknade en utväxling. Istället låter de som dom är sugna att åka till Strängnäs imorron och sen kanske ner till Gbg på Metal Town. JAG VILL OCKSÅ ÅKA TILL METAL TOWN!!!
Jannike åker till Sofia i Gävle och jag ska sitta hemma och plugga. Jag vill också åka tillGävle och umgås!

Ska iaf jobba på lördag så nått roligt händer det ju iaf. Sen ska jag följa med till Svärdsjö imorron och kika på match =) Nått roligt ska jag iaf få göra i helgen.


Idag har jag iaf varit iväg på min första vinprovning, vilket var väldigt roligt och intressant. =)
Kanske man skulle kila upp på bolaget imorron och köpa lite vin. =) Man lär sig ju låtar så bra när man druckit kanske funkar med pluggandet också? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0