Sol och värme.. =)

Fick klart mitt arbete igår, hoppas jag iaf, skickade det till mamma som ska få läsa igenom det. Så nu är det bara att invänta ett samtal från henne, bara hon och pappa kommer hem från fotbollen. Kände verkligen hur sjukt less jag var på slutet igår och ville bara få det färdigt.

Idag har jag jobbat och nu ska jag jobba resten av veckan. Alla är inne och handlar för P&L och jag är inte ett dugg avis. Sova i tält i den här värmen, NEJ TACK säger jag. Usch, tycker de är varmt nog i vårt sovrum och det räcker gott och väl för mig. Men lite sugen att åka upp på lördag efter jobbet är jag trots allt. Mina grabbar Nilsson och Facke ringde igår och tala om att dom va där, så de hade ju varit skoj att åka upp för att träffa dom. Får se om de blir vår vin/gratta Sofie kväll på lördag eller inte.

Förövrigt är det ju sjukt varmt och först nu börjar temperaturen kännas någolunda normal för att kunna ge sig ut och springa, men eftersom mamma snart ska ringa och jag ska upp och jobba imorron får löpningen bli imorron. Tror jag ska satsa på glass istället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0