Bra start på dagen...

Imorse blev det ingen sovmorgon, någonstanns, någon gång, hade jag tydligen lovat Åke att äta frukost med han idag. Fast egentligen gjorde de inte så mycket att kliva upp strax före 5. För 7.15 började Core-passet på Ifrom. Men jag måste ändå erkänna att jag kröp ner under täcket en sväng till efter att han åkt på jobbet. ;)
Första träningspasset är gjort efter typ 5 veckors förskylning och andra krämpor. Så himla skönt, gillar dessutom att ha de gjort från morgonen så har man HELA dagen ledigt till annat roligt =) Dock kommer min dag bestå av  mindre roligt tentaplugg. Men en promenad i finvädret ska jag allt unna mig senare i dag =) 


 
Blev en kopp te och apelsin efter träningen


Kommentarer
Postat av: malin

Åhh vad gott med apelsin, muums!! =)



Nu har jag äntligen fått tebax min virusbombade dator - lycka!! snacka om att man känner sig handikappad utan en dator! :P



Badet var toppen mysigt och jätte roliga rutchkanor! fanns en som man kan åka ring tillsammans i - grymt roligt! ;)



Marknaden var lika dålig som varje år, men lyckades få med mig 16 par strumpor för 100 kronor, bra klipp va? ;) Haha!



Hoppas allt är bra med dig!

kramar

2011-03-16 @ 19:04:03
URL: http://ariiba.blogg.se/
Postat av: sofia

Det ser gott ut! Jag dricker hur mycket te som helst nu förtiden. Vart söker du jobb? Puss

2011-03-17 @ 14:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0