Dag 19 – Detta ångrar jag

Jag tycker inte att man ska gå runt och ångra en massa saker som man har gjort, det som är gjort är gjort.
Bra eller dåligt så lär man sig alltid något av det.

Visst kan man väl ändå känna att man ångrar att man inte tar tag i saker och ting i tid, som att plugga inför tentor exempelvis. Jag är ett typ exempel på att det är svårt att lära gamla hundar att sitta. Säger till mig själv inför varje ny kurs att nu ska jag ta tag i plugget direkt från början för att slippa känna tentastressen. Men att verkligen ta tag och göra det är svårare så nu sitter man här och känner stressen iaf. Kan ju iaf inte skylla på någon annan än mig själv, det är ju trots allt ett val jag själv har gjort.

Ångrar ni er något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0