Måndag

Nu är vi klara med vårt arbete, bara att plugga in de som ska sägas på redovisningen imorron. Så himla skönt, efter imorron har man typ ledigt nästan en vecka innan de nya kurserna börjar. Två kurser som inte alls verkar sådär super roliga. Vetenskapligmetod och Bransch- och företagsanalys.

Nu ska jag dra på mig lite andra kläder och kila iväg och handla. Ska på födelsedagskalas vid 17.00 och sen är det äntligen, efter många sega veckors förskylning, dags för fotbollsträning!

Imorron ska det shoppas nya fotbollsskor och benskydd, jag hoppas att utbudet är bättre i Kupolen än vad det var i Avesta för här fanns det inget alls som föll fröken Lindström i smaken.


Ja tack jag vill ha ett par PUMA KING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0