Meen så roligt att vara hemma...

Då var man tillbax hemma igen, kanske hade det varit roligare att komma hem om man inte varit toksnorig, täppt i en näsborre och ont i huvudet typ hela dagen. Men har iaf fått lite grann gjort idag i pluggningen. Dock inte lika mycket som jag hade velat, så känns lite smått stressigt inför kommande tenta. =/

Ja ja, bara att bita ihop se glad ut och hoppas att min nya förskylningsmedicin - jag vill INTE träna -  ska fungera.. haha Värt ett försök iaf. ;)


Fredagens bilder:


Familjen är samlad för Halv sju hos oss på Sörevägen


Ananaspaj och glass =)

Lördagens bilder:

Storsjö Hockey Game - Med spelare som Mats Sundin och Börje Salming.


Systrarna Lindström



Kommentarer
Postat av: Tobbe

BB is the shit :)

fastnar varje säsong :)

jodå det är bara bra med mig hur har du det själv då?

krams

2011-03-07 @ 19:52:08
URL: http://ebbot.wordpress.com
Postat av: Tobbe

Dooh!

jadu bra fråga, tänkte försöka komma upp en långhelg nu i april annars kanske det blir till yran! :)

2011-03-08 @ 21:54:33
URL: http://ebbot.wordpress.com
Postat av: sara

Hörde att det inte var en sådan bra match på storsjön, stämmer det?



När vi var uppe på Globen var det fint iaf. Resten av tiden var det blandat med snö och regn, men blåsten var värst....

Men härligt Marina! :D jag suger på bowling... Kyra på dig än en gång! puss

2011-03-09 @ 15:14:41
URL: http://saranathanaelsson.blogg.se/
Postat av: malin

Låter som ni haft en toppen helg här hemma!! :)



Jaa jag tror vi ska upp en sväng till Åkersjön i Påsk, får se hur det ser ut med jobb å så, annars måste vi absolut ses då! :)



Bilens batteri var helt dött, samtidigt som bilen sa att batteriet inte alls var dött men krävde motorservice, helt skumt. Men nu funkar den. Snacka om att bli tvär förbannad, jag har alltid sagt att jag vill ha en NY bil som funkar i alla lägen - tjii fick jag då inte ens nya bilar startar i -10!!



Tusen tack för gratulationerna, dagen var helt toppen bra! Fick en massa bra, men tog och la upp dom flesta bilderna på blommorna istället, man får ju så fina blommor!! :)



Hur var hockeymatchen då och vad ska ni pyssla med ihelgen? :)

Kramar

2011-03-10 @ 10:13:05
URL: http://ariiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0