Söker jobb - ge mig ett jobb

Igår fick jag äntligen ihop ett någolunda bra personligt brev, de fick helt enkelt duga för nu orkar ja inte skriva om de fler gånger. Idag har jag suttit och sökt massa jobb så jag hoppas att det finns en snäll mänsklig själ där ute som vill ge mig ett jobb i sommar. Vill så hemskt gärna få ett jobb här nere, jobba när Åke jobbar och vara ledig när han är ledig, så vi kan ha en riktig semester och göra nått roligt.

Irriterande nog så tog mina kuvert slut när jag hade två ansökningar kvar att skicka. DRYGT! Men få kila iväg och köpa nya lite senare. Ska ta en dusch och kika på skidskytte först.

Senare i eftermiddag bär det av upp till Falun, jag och tjejerna ska bowla, äta middag och kolla på film. FREDAGSMYS!!


Kommentarer
Postat av: Jannike

Låter som en mysig start på helgen! Lycka till med jobbsökandet, även fast jag lite egoistiskt mest önskar att du kommer hem till Östersund i sommar! Jag saknar Dig! Kramar

2011-03-11 @ 14:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0