Solen skiner köp gardiner

Haha eller inte kanske, man ska väl vara glad och tacksam för att solen skiner och det är plusgrader ute, fast just denna helg har jag inte kunnat uppskatta solen på det sättet som jag borde. Vilket främst beror på att jag varit hemma med tjock och snorig näsa, feber och en förskylning som inte vill ge med sig. Helgen har tillbringast hemma i soffan med snorpapper upp över öronen. KUL HELG -INTE ALLS!
Jag tröstar mig med att dagarna har varit fulla med skidor av olika dess slag =)

Min syster tycker dock inte att det är så konstigt att jag aldrig blir frisk. Det är ju inte hälsosamt att först åka slalom, sedan jaktstart i skidskytte två gånger och sedan dubbeljakt i längdskidor två gånger, på en och samma dag med feber. Det är ju faktiskt farligt att träna när man har feber, skäms på Marina! ;)  

Ja ja, nu är skidorna slut för idag och det börjar kanske bli dags att ta tag i plugget som man lagt i glömska under skidåkningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0