Städar, donar & fixar

Igår hade jag städ och tvätt dag, skönt att kläderna inte längre väller ut från tvättkorgen. Dock ligger dom nu nytvättade i IKEA-kassar och väntar på att bli ihop vikta och inhängda i garderoben. Hann med och dammsuga igår också.
Idag tänkte jag fortsätta min städdag, tog tag i en del av vårt stora diskberg i morse. Sen ringde Kristina och ville ha kaffe så det blev ett lite fikabreak på någon timme där på förmiddagen när hon och Tilde kom förbi. Mysigt med lite besök. =) Busan målade en fin teckning till Åke, med alla figurer från filmen Bilar.

Nu håller ugnen på att få sig en rejäl omgång, och det var verkligen på tiden kan jag lova. Ska gå och torka ur den nu och sen vika lite tvätt. Känns skönt att ha allt sånt här tråkigt så man får helgen fri sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0