Tackar för en trots allt riktigt bra dag

Vaknade imorse av att det blåste som tusan ute, fint vårväder med sol någon plusgrad innebar tydligen också en massa blåst. Nej tack det hade jag inte beställt denna helg. Men man får ta de onda med det goda ändå och inse att dagen trots blåsten har varit väldigt bra. =)

Hade tandläkartid idag, usch gillar verkligen inte att gå till tandläkaren. Dessutom har jag haft en tand som har ilat illa senaste veckorna så jag var helt säker på att jag hade hål. Men något hål fanns inte, vilket var en väldig lättnad. Så nu behöver man förhoppningsvis inte komma tillbax dit förren om ett år. Firade tandläkarbesöket med att shoppa en ny plånbok, välbehövligt. Och lite smink på Make Up Store.
Tjuvade och fikade min andra semla hittills tillsammans med Åke. En tripp till Apoteket och därefter upp till MAXI och handla tacos.

Sen har vi haft en super mysig kväll hemma hos Jannike med tacos och cheesecake. Och såklart jätte trevligt sällskap av henne, Jocke och Annicka! ♥


Damerna tog VM-silver i stafetten. STORT GRATTIS!



Kommentarer
Postat av: sofia

Jag saknar er! men snart blir du och jag typ grannar ;)

2011-03-04 @ 02:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0