Efter regn kommer solsken

Sträckningen i låret satte stopp för mina planer om dubbla matcher mot Östansbo i helgen. Men ADFK vann igår med 0-2 och nu sitter jag och väntar spänt på att Frida ska ringa och tala om hur våran match gick.
Planerna var att jag skulle följa med och kika idag, men när det började regna stanna jag hemma istället. Men nu verkar solen äntligen ha hittat fram =)

Festen igår var helt okej, dock ingen höjdar mat tråkigt nog. Blev en sväng upp till Kingen, där var de väl inte heller nått jätte drag. Men bandet som spelade var helt okej faktiskt. Och med turen på våran sida kom vi lagomt för att slippa betala det dyrare inträdet. =)

Dags för middag - fläskfilé i kolasås och hemmagjorda klyftpotatisar står på menyn ikväll.
Sen blir det kanske en biosväng i kväll - Hur många lingon finns det i världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0