Vecka 5

 

Den här veckan har verkligen inte varit någon bra vecka. Sträckte baksida lår på fotbollsträningen. Något som har hållit i sig och varit allmänt jobbigt under hela veckan. Har dock försökt träna fotboll ändå och det har trots allt gått rätt bra, men när jag sedan har kommit hem och kroppen blivit kall har stäckningen gjort sig till känna. MORR!! Eftersom jag åker hem i till Jämtland i helgen blir de ännu en match fri helg, vilket kanske kan va bra eftersom låret inte är helt bra än. Eftersom skada förstört en veckas träning tänker jag utöka veckorna med en vecka till.

Sammanfattning v. 5

 78.4 km av totalt 150 km (promenader, löpning, cykel, löpband)
 21 träningspass av totalt 30 (fotbollsträning, match, core och gym)
 14.98 min i plankan av totalt 60 min
 246 armhävningar av totalt 500 stycken (både tå och knä)
 7.74 min jägarvila av totalt 20 min
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0