Ordbajs

Äntligen är slutreflektionenen skriven och inskickad. Ordbajs är min bästa vän. Haha
Kommer förmodligen få skriva om skiten men de får bli bekymmer för en annan dag.
Nu tänker jag byta om och sen åka in till Maria och Pether, dricka kaffe och äta pumpatårta. Prata skratta och umgås med mina fina vänner!! =)

Sen idag blir de middag hos min moster Kicki, hon fyller 60 idag. GRATTIS!! =)

2011 blev året när alla ens nära och kära antingen fyller jämt eller annat som är värt att firas. =)
Kusinerna kommer upp i krog- och körkortsåldern, mamma fyllde "tant", hellström fyllde "gubbe" (50 år), Åke klev över 30 sträcket och Kicki blir 60.

Själv känner jag mig nöjd med mina 25 och tänker inte bli äldre än såhär. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0