Träningsvärk

Imorse vakna jag och kände att jag levde, har träningsvärk i mage, rygg, axlar och nacke. Men det är skönt med träningsvärk också, då känner man ju att träningen har tagit. Ikväll blir de izumba. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker det är sådär jättekul som alla säger, men jag ska ge det ett tredje försök iaf. Man känner sig ju inte direkt som någon salsatjej...haha

Ska ta mig igenom sista kapitlet nu så vi kan skriva ihop allt senare idag. Var så sjukt trött igår så jag orka typ knappt läsa igenom det första... usch. Höll till och med på att somna på föreläsningen, brukar inte va ett vinnande koncept.


Kommentarer
Postat av: jessicaelizse

Tackar!

dom är från bagheera, det är skidbyxor :)

2011-11-17 @ 15:03:23
URL: http://elizse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0