Girls night out

Idag har jag, mamma och syster haft en heldag på stan med shopping och kusinfika på Törners. =)
Nu sitter jag hos syster som verkligen visar sig från sin bästa sidan genom att sova i soffan. ;-)
Själv har jag kollat upp bussen upp till Jannike, kikat in pizzalistan på Via Grande så nu vet jag precis vad jag ska ha. Egentligen bara att invänta Ida så kan vi beställa och sen börja göra oss klara för girls night out =)
Jag var rätt pepp på utgång i början av veckan, men en heldag på stan har resulterat i att hyrfilm och godis från Hemmakväll inte alls lät så dumt. Men man vet ju hur de är, bara man börjar fixa sig och öppnat första cidern brukar de rulla på och man kommer in i stämning rätt snabbt =)


Ses vi ute??

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för en rolig utekväll! Å de va kul att vi hann ses så mycket! :) kram

2011-10-10 @ 09:18:29
URL: http://idalind.devote.se
Postat av: sofia

Hur hade ni det ute? :) Puss!

2011-10-10 @ 11:08:57
Postat av: Åke

En riktigt ute kväll med glädje och skratt Lr ?

2011-10-10 @ 17:27:35
Postat av: erika

ja, den var faktist riktigt bra :)

2011-10-10 @ 18:43:18
URL: http://eerikan.blogg.se/
Postat av: Marina

Kvällen var super bra =) Lätt en 12½ som Lena sa =)

2011-10-10 @ 23:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0