Thailand

Så kom dagen då syster och hennes kompis Sandra drog ner till Thailand och blir borta i en månad.
Själv sitter jag hemma och tentapluggar...känns orättvist tycker jag!
Får helt enkelt nöja mig med en solig och fin höst dag, medan tjejerna sitter och räknar ner timmarna för att sedan kunna lägga sig på stranden och steka. Lena du kommer se ut som en kräfta när du kommer hem =P
Fast jag tycker om dig ändå ♥




Skicka vykort, ta hand om dig, drunkna inte, köp en present till mig och ta det försiktigt med krokodilerna!
Kom hem hel och välbehållen!!
Puss love you!!


Kommentarer
Postat av: jessicaelizse

tack marina! :)

2011-10-21 @ 16:56:41
URL: http://elizse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0