Veteranmatch

Nu är sista matchen för i år spelad, latjomatchen mot ADFK:s veteraner. En kul match som vi vann med 1-0och lilla Hanna blev målgörare!! =)
Känns skönt att ha fotbollen avklarad nu för ett tag. Ett välbehövligt break från den är vad jag behöver nu, så man kan ladda batterierna och hitta de där riktigt suget igen lagomt tills det är dags att dra igång igen. =)
Ska bli så skönt att träna nått annat under några månader, innebandy och roliga pass på gymmet. Bara förskylningen försvinner så är jag redo =)

Nu har jag precis avslutat en trevlig pratstund med Jannike. =) Som jag längtar efter att få krama om henne när jag kommer hem!! Inte länge kvar nu.

Lördagkväll och jag känner mig rätt trött, tanken var att fortsätta pluggandet från idag. Men faktum är att jag nog slänger ner mig i soffan med en skål popcorn, ett glas vin och ser om de finns nått spännande på tv.


Skål på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0