Klar tvåa =)

Igår spelade vi den näst sista matchen för den här säsongen, borta mot Sundborn. En riktig krigarmatch där alla verkligen kämpade till 150% för att vi skulle ta med oss tre poäng hem. Vilket vi också gjorde och nu har vi säkrat andra platsen i Div. 5 Södra. =) Känns väldigt skönt. På torsdag väntar en tuff och hård match mot St. Skevi.

Sån himla skön söndag, klar två i femman och serieledning igen i div 3. Toppen toppen!! =D

Idag är det en grå och blöt dag i Avesta, en dag som ska tillbringas i skolan med resten av min projektgrupp för lite plugg. Men först frukost. =) 

Ha en fin dag!!

Kommentarer
Postat av: saran

Ska jag vara ärlig vet jag inte riktigt vida vi vill gå upp eller inte. Visst skulle det vara kul att prova ett år, men allt blir så himla seriöst då och jag har inte den tiden...

2011-09-12 @ 10:39:09
URL: http://saranathanaelsson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0