Regn regn å lite mer regn

När klockan ringde 06.00 imorse ville jag inget hellre än att dra täcket över huvudet och somna om... att höra regnet smattra mot sovrumsfönstret fick mig inte direkt att hoppa upp ur sängen med glädje. Hade jag inte haft ett corepass inbokat kvart över sju hade jag faktiskt somnat om. Såhär i efterhand är jag ändå glad att jag kom upp, första träningspasset för dagen är avklarat och nu har jag ju faktiskt hela dagen på mig att hitta på nått annat, typ som att plugga och diska.
Sen idag kl 17 ska jag iväg på mitt allra första Zumba pass. Har aldrig varit på det tidigare och har hört att det både ska va roligt och tråkigt. Så vi får väl se i eftermiddag vad jag själv skaffar mig för uppfattning.
Jag hoppas verkligen att regnet ger med sig till ikväll... är jag inte helt slut så blir de ett pass fotboll på vallen med bästa laget. Men träna i regn kändes faktiskt inte som någon större höjdare. Man blir bara kall och på dåligt humör.


Regn
Foto: Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0