Slut på sommarlovet

Idag var det slut på lovet och tillbax till den bittra? verkligheten. Första skoldagen och sådär överdrivet spännande var det väl inte. Speciellt inte när vi börjar dagen med föreläsning 8-10 för att sedan få reda på att dom ändrat schemat och nästa föreläsning inte är fören klockan 13. Kul med 3 timmar rast till ingen nytta alls. Men köpte iaf en skjorta som jag hoppas passar och sen åt jag, Johanna, Elin och Linnea sjukt god lunch på Trafikverket. Mer luncher där tack =)

Torsdag och jag ska tillbringa helgen hemma själv. Åke, Krister och Ulrica är i Finland för lite dragrace och jag blev kvar hemma. Nåja, går ingen nöd på mig, de är fotboll heeeela helgen =) Födelsedagsfirande hit och dit så jag tror jag kan hålla mig sysselsatt. Hm.. kanske Frida är sugen på en fika imorron? Ska ju ändå på stan och leta presenter.


Åh vad jag önskade att jag kunde ha varit hemma i Jämtland igår. För igår spelades nämligen seriefinal mellan Häggenås (mitt gamla lag) och OPE (min systers lag). Verkade ha varit sjuk mycket folk där och kollar och en väldigt bra fotbollsmatch. De blir nog en kul och spännande avslutning däruppe om vilket lag som kliver upp i tvåan nästa år.
Matchen slutade förövrigt 2-2 och sötsyster gjorde mål =)


Kusinduell på Tigervallen =)

Bilden är lånad från zport.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0