Tisdag

Lagfesten i lördags var verkligen super skoj, är sjukt laddad till avslutningsfesten om tre veckor, den kommer bli så j*vla bra =)

Nu är det snart bara en vecka kvar tills jag åker norröver, har haft lite väl mycket hemlängtan sista veckorna. Så det känns som det är välbehövligt att sätta sig i bilen och åka hem ett par dagar. Dessutom är det så skönt att åka hem och egentligen inte ha nått speciellt inplanerat. Vilket typ aldrig händer annars. Jag ska bara göra sånt som jag vill och inte ha en massa folk och tider att passa hit och dit. Det ända VIKTIGA som faktiskt är inplanerat är en utgång på lördagen med mina fina vänner, det är nått som jag verkligen ser framemot!!! =)

Men innan resan hem ska jag och Åke ta oss en "spontan" tripp ner till soliga Karlstad nu i eftermiddag. Lite kaffe och macka innan så man står sig hela vägen ner. ;-)
Vi ska åka ner och hämta hem blocket till racebilen, så grabbarna kan åka till Tierp på race nu i helgen.



Förresten så tycker jag INTE om att va förskyld.

Kommentarer
Postat av: saran

kommer ju hem pa tisdag och efter det har jag inga planer sa jag ses garna nagon dag :)

2011-10-01 @ 18:57:15
URL: http://saranathanaelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0