C-uppsats

Hela dagen har jag tillbringat hos Johanna och vi har gjort ett jäkla ryck med c-uppsatsen. Kan lova att det var två trötta tjejer när vi tog och gav oss vid halv sex.
En snabbis till kupolen innan jag åkte vidare till träningen för att lämna lite enkäter till tjejerna. Hade hoppats hitta på mina gympaskor som jag glömde där i måndags, men ingen lycka där. Om någon snott dom blir jag sur och förvånad, vem skulle vilja ha mina inte allt för trevligt doftande skor??

Resten av kvällen ska jag tillbringa i soffan tillsammans med gubben och hockey. Imorgon väntar sista intervjun till uppsatsen, känns skönt att sedan bara kunna lägga fokus på analys och slutsats och andra små grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0