Tierp

Just nu sitter jag tillsammans med resten av teamet i Adeens Motorsport på Tierp Arena. Rekordbollarna (chokladbollar) är bakade, liksom räkpajen till fredagens långbord med kräftor och räkor.
Mitt första race för i år och det känns roligt att va här och gå runt och kolla bland övriga team på plats. För en gångs skull är inget jobb inbokat och skadad som man är har man inte heller någon fotbolls match som krockar.

Mitt i bak, packande och stök idag ringde världens bästa Maria. Åh vad kul det var att höra hennes röst, vi har inte pratat på flera flera veckor, så ett samtal på nästan två timmar var verkligen på tiden för att prata ikapp allt. Just där och då fick jag verkligen en stark känsla av att jag ville åka hem, träffa henne, Pether och såklart lille Isac. =) Men när någon hemresa blir av åtterstår att se, har nämligen fått förlängt på jobbet. Men förhoppningsvis så kan jag åka hem nått i slutet av september eller början av oktober.
 
Bild från Tierp 2011
 
Rekordbollar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0