Baka baka liten kaka

Hel dag på jobbet, tomtegröt till middag och eftersom det är onsdag blev det traditions fika hos Anna och Klas med Arga snickaren. Ja så kan man sammafatta min dag 12-12-12.
Skyndade mig iväg att handla efter kvällens fika och när jag kom hem gjorde jag en mjukpepparkaka till luciafikat på jobbet imorgon. Tänkte nämligen bjuda mina fina arbetskamrater på lite go fika, mjukpepparkaka, saffranskaka och pepparkakor såklart. Har man så fina arbetskamrater som jag tycker jag gott att man får skämma bort dom lite såhär innan jul. :-)
 
Gjorde förresten första fotbollsträningen inför säsongen 2013 igår, träningsvärk i kroppen idag, men kul var det. Har inte haft varken sug eller motivation och den är väl inte där till 100 % än heller. Men har iaf gjort första träningen före jul som jag faktiskt hade som mål. Men kul var det igår iaf och lite sugen är man allt att den där bollen en säsong till. Att vi har en ny tränare känns ju också jävligt skoj och är en motivationshöjare. Lutar allt åt att de blir en säsong till....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0