Sen sist....

Har hänt lite sedan senaste uppdateringen. Torsdag - fredag förra veckan åkte jag och Simon ner till Skarpö för kurs. Torsdagen var helt klart den bästa dagen som bestod av provningar av både rött, vitt, öl och champagne med lite genomgång av grundkunskaper. Fredagen bestod mest av teori och diskussioner men sånt är ju också bra, dock inte lika roligt kanske ;-)
Vad otroligt fint de var där ute på Skarpö, nästa gång vill jag åka dit på sommaren ;-)

I lördags blev de jobb och efteråt slängde jag ihop en pepparkaksdeg. Blev en liten spontanutgång på kvällen också :-)
I söndags bakade vi både pepparkakor och lussebullar. Blev dock ingen årsglögg som brukar va tradition, får ta den en annan kväll. Tog istället med oss go julmusten från Nygårda ut till byn för en Beck-kväll :-)

Idag blev det jobb och har nog aldrig längtat efter att jobba en måndag som jag längtat efter denna. Idag bytte vi nämligen kläder :-) Lite tågkonduktörskänsla kanske men jäklar vad snygga vi är nu!! Tummen upp!! Så kika in personalen på glasbanken nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0