Oh my good

Idag har jag insett några saker;
1. Det går inte speciellt bra att plugga när Åke är hemma samtidigt.
2. Jag ska aldrig någonsin börja jobba på bibliotek.
3. Jag kommer bli en sjukt dryg person ikväll.
4. Jag längtar efter bailapasset med laget imorgon och sedan utgången i borlänge med tjejerna från klassen.
5. Jag behöver en rejäl spark i arslet med sjukt mycket inspiration och motivation!!!!
6. Jag vill ha nått gott och sött att äta.

Suttit hemma idag och letat och läst lite uppsatser och artiklar för att komma en bit påväg i bakgrundsskrivningen till vårt PM som ska va inne nästa vecka. Gått hyftsat iaf. Förutom att man trots allt känt att man helst velat göra nått annat. =/ Inte bra att under så pass lång tid inte haft speciellt mycket att göra om dagarna och nu helt plötsligt kommer man ha fullt upp i flera flera veckor framöver. Nåja, bara att ta tag i det helt enkelt.

Var på biblioteket idag och skulle låna böcker, aldrig att jag skulle börja jobba där, hon som hjälpte mig såg så sjukt uttråkad och omotiverad ut att hon borde byta jobb. Att hjälpa mig verkade inte speciellt intressant. Ett tecken att man varit på samma jobb förlänge?

Nåja ikväll är det iaf fredag och nu får Åke gärna komma hem så vi kan börja på med lite middag. Börjar bli hungrig. Prata med mamma o pappa förut ikväll, dom hade åkt till Bakvattnet. Jag vill också! Längtar tills jag får åka dit nästa gång.


Har ett i-landsproblem också, har inget att ha på mig imorron när vi ska gå ut i borlänge. DRYGT!


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha! Kännde igen det där med att man inte har något att ha på sig. Va in på hennes tre gånger i dag för jag ville ha något nytt till i morgon, tredje gången hittade jag en klänning i alls fall :) ha de så skojj i morgon! :)

2012-02-10 @ 20:53:22
URL: http://karinmyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0