Onsdag

22 Februari, shit nu är snart den här månaden också över, tiden går så fort. Idag har jag suttit hemma och pluggat, har passat väldigt bra för det har verkligen varit skit väder ute. Blött, halt, grått och blåst. USCH säger jag bara!
Jag och Sofie tog oss äntligen i kragen och va upp på Team Sportia idag, så nu är provtröjorna beställda och jag beställde även ett par nya fotbollsskor. Ett par Puma King som förhoppningsvis kommer hem till mig i April. Kan ta dom lagomt till min födelsedag tack ;-) 
Var även iväg och baila med laget ikväll, riktigt skoj, kul att vi blev hyfsat många iaf. =)
Tack för dessa pass Jessica, du är grym!

Nu blir de soffläge, tv och en kopp varmt te =)



Ge mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0