Spinning

Idag har jag varit hos Johanna skrivit på vår uppsats, det har faktiskt gått bra och vi har kommit en bit iväg så det känns skönt.
Min kusin Sara håller på att räkna ner inför studenten, vilket ger mig lite panik för det innebär att jag har lika många dagar kvar till examen. Shit vart har dessa tre år tagit vägen?
Ikväll har jag varit iväg på spinning, sist jag var på spinning vad innan jag flyttade ner hit. Så det var kul att köra ett sånt pass igen :-)

Nu har jag duschat och slagit mig ner i soffan, sett kvällens halv åtta hos mig och nu blir de te och fotboll :-)
Orkar man fixa en smoothie tro?


Kommentarer
Postat av: Åke

Det var gott med smoothie =)

2012-02-29 @ 20:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0