Tvättardag

Idag har jag tvättdag vilket är välbehövligt, dessutom kan de ju va bra med rena kläder när man åker norrut imorgon. Känns ju lite sådär att ta med smutstvätt hem och tvätta hos mamma å pappa. ;-)

Måste ju packa väskan idag också. Nu när man ska åka tåg upp kan man ju inte ta med sig hur mycket som helst heller...orka släpa runt på för mycket packning. Jag som dessutom tänkte ta en runda på stan när jag kommer upp till Östersund, någon som är sugen på att ta en kaffe då kanske? Har beräknad ankomst 12.50 om SJ håller tidtabeller vill säga ;-)

Börjar visst bli förskyld också, vaknat med ont i halsen nu i två dagar. PISS SKIT säger jag om de!! Men med huskurer och vitlök är man nog fit for fight tills på fredag.


Kanske man skulle gå och köpa lite apelsiner och få i sig lite C-vitamin?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0