Fin besök

Under hela förra veckan hade vi fint besök av min kära syster. Vi fick också besök av Sandra och Vegard som passade på ta vägen förbi och hälsa på oss innan de drog vidare mot Västerås. Super kul att ni kikade förbi, nästa gång blir de vår tur att åka till er :-) Jag passade på att ha några dagar ledigt från jobbet för att umgås med våra besökare och jag verkligen njutit av både sällskap och fint väder. Blev tomt här när Lena åkte hem i söndags. :-( kom snart ner igen!! Vi saknar dig! Vi har hunnit med en hel del under veckan. På lördagen jobbade jag först, därefter blev de strawberry daquiri innan de blev middag nere på Köket i gränden. Söndagen tillbringade jag och Lena i Västerås med Ikea och massa shopping. Måndag blev de älvspromenaden på förmiddagen och på kvällen åkte vi ut till byn där gulliga Linn bakat tårta på begäran av vår gäst. Tack!! Tisdag jobb för min del, sen sommarens första minigolf runda. Resultatet behöver vi inte prata om, med det ska tilläggas att vi aldrig hann spela klart då dom stängde kl 20. Onsdag kom Sandra och Vegard och de blev en tripp till byn för att visa upp racebilen och kvällen tillbringades på Kingen. Torsdagen började inte så bra då nått jävla stolpskott med världens skabbigaste bil såklart skulle parkera bredvid Sandras mustang och repa nylacken. Blev så arg när de finns hela plusparkeringen med lediga rutor att parkera i, varför just bredvid deras?! Efter att dom åkt tog vi oss en lunch på stan, köpte jordgubbar och tillbringade resten av dagen på holmen i solen. Baila pass med fotbollslaget blev de på kvällen, premiär för Lena och jag tror hon gilla de. Jobbade hela fredagen så kvällen blev lugn, vi tog en sväng till trapper och kika lite. Lördagen bestod också av jobb för min del. Åke drog till Västerås medan jag, Lena och Johanna myste hemma med tacos och goda drinkar. Lite senare på kvällen kom även Anna hit och så blev de spelkväll med bland annat med andra ord. Jag och Johanna var förövrigt bäst!! :-) mycket skratt och skrik när världens äckligaste spindel kommer krypandes. Blää!! Söndag och avresedag för syster, Spelarrådsmöte och därefter 1 årskalas hos världens goaste lilla kille :-) Kan inte säga annat än att veckan varit toppen!!! Synd att den tog slut så fort.


Kommentarer
Postat av: Lena

Tack för en underbar vecka finaste syster! Jag saknar er också och lovar att komma ner så fort jag blir ledig och slutar fotbollen!:) pusss!

2012-07-11 @ 13:07:56
Postat av: Ida

Fullt upp med andra ord! :)

2012-07-12 @ 10:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0