1 juni

1 juni, ny månad, nya möjligheter, nya äventyr

Dagen har varit lugn och inte innehållit speciellt mycket. Plockat undan massa vinterskor och tagit fram sommarskorna, ja jag vill ha tillbax värmen!! Juni är en sommarmånad och då vill jag ha sol i massor och värme :-)
Ätit god middag hemma med hjärtat ikväll, fläskfilé i kolasås och klyftpotatis, mums! Sen tog vi oss en tur upp på stan och kikade på målgångarna i karnevalsloppet och hejade fram Anna. Därefter blev det lite karusell, jag och Leona tog oss en tur i virvel vinden :-)
Sen gick vi hem hit och åt hallon/blåbärspaj och såg slutet på lets dance. Fin avslutning på 1 juni tycker jag :-)


Kommentarer
Postat av: malin

Åh, fläskfile i kolasås lät spännande.. vad är det för nått? :)



Jajag hörde om Marité, så himla tragiskt och onödigt.. :(

Hur mår du annars då?

Stort Grattis till examen!! :D

Väntas nått skoj framöver nu? :)

Kramar

2012-06-03 @ 11:27:20
URL: http://ariiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0